23 november 2013

Glossybox November



Yeehh! Vandaag kreeg ik weer de Glossybox binnen. Dit is pas mijn tweede maar ik kon niet wachten deze te openen. Dus dat heb ik toen ook meteen gedaan.

Het thema van deze maand voor de Glossybox is "Modern Romance". 
"De dagen worden donkerder en de feestdagen naderen"

"Zomerse bronzers en vrolijke lakjes moeten het komende seizoen plaats maken voor donkere, dramatische en sensuele producten.." 

Een paar regels die in het boekje staan die de glossybox zat. En ik vind dat ze hier zich prima aan gehouden hebben. Er zitten weer leuke producten tussen die ik jullie snel ga laten zien.

Ahava My Gift
"Speciaal voor de feestdagen een pure verwennerij voor je gezicht"
Links: Day Moisturizer
Rechts: Hydration Mask

Benefit - They're Real  Mascara
 
"Een mascara voor wimpers waar je alleen van kunt dromen"
Een kleine mascara met een flexibele borstel, ook heeft de  borstel heeft wat langere (plastic) haartjes.

ONYX  Eye Liner

"Deze best verkochte eyeliner heeft een all-day formule"

Een mooie dikke eyeliner waar je dikke maar ook hele smalle lijnen mee kan maken. En de eyeliner is binnen enkele seconden ook mooi opgedroogd.

Pink Gellac nagelvijl
Deze nagelvijl kreeg ik erbij ter ere van het 2 jarig bestaan van Glossybox. Ze vertellen dat daar een speciale boodschap bij zit. Ik heb hem nog niet gevonden, maar zodra ik hem vind dan laat ik het jullie weten. 

Toni&Guy: Glamour Firm Hold Hairspray
"Een sterk fixerende spray die dag en nacht stevigheid en controle garandeert"

De spray is anti-statisch en beschermt optimaal tegen vocht. Perfect voor kapsels die stevig moeten zijn maar toch een losse uitstraling.

Shine on Tinted Lip Salve
"Een mond om te zoenen"

Deze lip balsem tintelt zachtjes op je lippen, ook ruik ik ook iets van munt. Het is een heerlijke lippen balsem die ik meteen geprobeerd heb. Met dit weer heb ik altijd snel last van droge lippen en hopelijk helpt deze lippen balsem mij de winter door.

Illamasqua Lipgloss

"Met deze lipgloss van Illamasqua maak jij jezelf op elke gelegenheid het stralende middelpunt!"

Op Beautygloss liet Masha haar samengestelde glossybox zien en toen zei ze dat als je bij je inschrijving een speciale code invoerde dat je dan deze lipgloss erbij kreeg. En dat heb ik dus gedaan.
Ik houd niet heel erg van Lipgloss, omdat je haar (na 1 keer waaien) je aan je lippen geplakt zit, maar ik was zo benieuwd naar deze gloss.
De gloss heeft een doorzichtige dop, en als je in de tube knijpt zie je dat er een buisje volloopt met lipgloss.

Hoe leuk is dat! Het is echt een fel roze kleur! En ook al draag ik het haast nooit, ik vind het wel een mooie kleur! Ook deze heb ik meteen uitgeprobeert.
Binnen 

Buiten
Echt een mooie kleur al vind ik hem in het gewone daglicht erg roze vind. De kleur op de foto die binnen is gemaakt vind ik hem wel erg mooi.


Dat was de Glossybox voor November. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Welke producten willen/ hadden jullie in de glossybox? 

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten