1 oktober 2013

Dierendag 2013



Omdat het deze week dierendag is heb ik natuurlijk bijpassende nailarts gemaakt die ik jullie graag wil laten zien.
Ik zal een kleine beschrijving erbij zetten met hoe ik deze gemaakt heb.
Let's go!




Deze nail art met het patroon van een giraffe vond ik erg leuk. Deze staat op de stempel plate van de Bundle monster (BM-313). Natuurlijk kun je deze nail art in alle kleuren doen, maar ik wilde deze keer echt bij de kleuren van een giraffe blijven. Een accent nagel is altijd favoriet bij mij dus ook deze keer heb ik dat gedaan. Deze nail art wordt nog uitgelegd via een filmpje.



Deze nail art is gemaakt met allemaal uiltjes. Mijn accent nagel (ja daar is hij weer) een groot plaatje van Bundle monster ( BM-309) en de andere vingers een kleine uil van hetzelfde plaatje. Alleen een klein uiltje vond ik een beetje saai dus heb overal nog 1 bloemetje van weer hetzelfde plaatje toegevoegd en in gekleurd. 
Deze nail art was wel echt een monniken werk, elke keer zat het plaatje niet helemaal goed op de stempel of dan weer niet goed op mijn nagel. Maar goed, het is gelukt en ik vind hem erg leuk.



Dan de laatste een luipaard patroon op de nagels. Deze nail art is best wel bekend in de nagel wereld, en word vaak gedaan. Ook konden jullie deze al eens zien op mijn blog met uitleg: klik hier 
Ook heb ik hier weer een accent nagel gedaan met een andere kleur. 


Dierendag en ik
Dierendag is voor mij toch altijd een beetje een feestdag. Op mijn werk (dierenwinkel) wordt dit natuurlijk uitgebreid gevierd met speciale acties maar ook klanten die wat leuks/lekkers komen halen voor hun dier. En natuurlijk wordt er thuis altijd even extra aandacht aan besteed. Onze 3 huisdieren (zie foto) krijgen dan iets heel anders aan kluifjes of snoepjes. 

Wat doen jullie aan dierendag voor (jullie) dieren??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten