29 oktober 2013

Unboxing Glossybox




Ik ben sinds deze maand ook lid van Glossybox. Dat is een soort abonnement waarbij je elke maand een (glossy) box krijgt met allemaal beauty producten die je dan kan uitproberen.


Deze maand werkte Glossybox samen met Masha van Beautygloss. Ik ben echt al een lange tijd fan van Masha, geniet elke keer van haar filmpjes en vind het heerlijk om haar blogs te lezen. Deze maand zaten er dus producten in waar zij het meest gek op is, en de box was dus in het thema van Masha en Beautygloss

De wikkel met allemaal foto's van Masha


Maar goed ik kreeg dus (voor mijn gevoel als laatste) ook de glossybox binnen. Dus die ga ik met jullie doornemen.


Als eerst is het natuurlijk echt een kadootje wat je krijgt. Een doos vol spullen waarvan je niet weet wat het is. Maar dit zie je dus als je de doos open maakt (na het magazine) helemaal leuk ingepakt met een strikje en zelfs de binnenkant van de doos ziet er leuk uit.


Dan zit er een kaartje bij, aan de voorkant een verhaaltje van Masha, en aan de binnenkant de spullen met de prijzen etc erbij. Ideaal!

Tadaaa! Bij het openmaken wordt ik al helemaal blij! Hoe leuk is dit! Ik zal de producten even laten zien..

Andrélon: make it shine spray
Een spray waar je haar mooi van gaat glanzen. Soms zijn er van die dagen dat je haar er dof en pluizig uitziet, dan is deze spray ideaal. Ook beschermt het je haar tegen de hitte van een styling tang of föhn. (€4,99)


The body shop: Honeymania Lipbalm
Ik wist/hoopte dat deze in de box zou zitten en niet de andere lipbalm. En ja hoor ik heb hem! Haha hoe blij kun je zijn met een lipbalm. Zeker met dit gure weer en de kou die eraan komt ben ik er heel blij mee. (€5,00)


Miners cosmetics: color quilt blusher
Een blush voor een stralende gloed, en deze 4 kleuren kun je ook apart gebruiken als oogschaduw. Ook was ik hier heel nieuwsgierig naar, zeker ook omdat je ze apart kan gebruiken.
 (€5,95) 


Golden Rose: City style mascara
Een mascara met een heel flexibel borsteltje. Ook heeft het borsteltje twee kanten, een lange kant (voor de bovenste wimpers) en een kleine kant (voor de onderste wimpers). 


Christina Aquilera: Unforgettable
Elke vrouw wil herinnerd worden en een onvergetelijke indruk achterlaten.
Een luchtje en een bodylotion waar ik heel benieuwd naar ben. Ik heb de bodylotion heel even snel op mijn hand geprobeerd en hij ruikt al super lekker.

Ik ben zo blij met deze glossybox en ik kan echt niet wachten tot de volgende Glossybox gebracht wordt (dit duurt nog een maand helaas..)
Wat vonden jullie van de glossybox?? 

Liefs,










Geen opmerkingen:

Een reactie posten