5 november 2013

Shoplog Lush


Ik was al weken aan het roepen dat ik naar de Lush wilde. Maar ik had steeds geen tijd of het kwam er niet van. In ieder geval er kwam steeds wat anders tussendoor. Totdat ik eindelijk tijd had om te gaan. Dus ik mijn schoonzusje opgetrommeld en zijn we samen gaan Lush-en. Ja het is tegenwoordig al een begrip geworden bij ons.

Mijn schoonzusje kende een meisje dat daar werkt dus er werd van alles uitgeprobeerd en getest, heerlijk! Uiteindelijk merk je dat je al aardig wat in je mandje heb liggen en je al bijna 2 uur in de winkel staat te ruiken, testen en proberen. Dus wordt het tijd om af te rekenen en weer verder te gaan.

Dus nu wil ik jullie laten zien wat ik heb geshopt. Let op: het zijn wel allemaal kerst collecties dus maar tijdelijk in de winkel.


Buffy
Buffy is een blok voor onder de douche. Eerst was je je gewoon met showergel en dan schrub je met dit blok over je lichaam. Zo verwijder je alle dode huidcellen en wordt je huid heerlijk zacht. Ook zit er bodybutter in dus na het douche blijft er een vettig laagje op je huid liggen. Heerlijk!


Santa's lipscrub
Uit de kerst collectie heb ik deze lipscrub meegenomen. Een rood goedje waar je je lippen mee scrubt, en na het scrubben lik je je gewoon je lippen af. Er zit een heerlijke cola smaak aan dus twee vliegen in 1 klap: heerlijke smaak en daarna kissable lips.


Snow Fairy
Van deze showergel worden menig bloggers helemaal wild. Die slaan hele liters in voor het hele jaar. Ik wilde wel eens weten wat deze showergel nou zo bijzonder maakt. Dus deze keer heb ik een klein flesje gekocht. Wel ruikt hij al heel lekker, en heel zoet!!


Mr. Punch
Bij het afrekenen kreeg ik dit zeepje. Ik zat al te twijfelen of ik hier een stuk van mee zou nemen, maar ik gebruik nooit zovaak zeep (en zeker niet voor onder de douche) dus ik heb hem laten liggen. En toen kreeg ik hem dus bij het afrekenen. Wauw! Ik gebruik hem s'avonds voor het slapen als je je handen wast. Ik zit dan steeds aan mijn handen te ruiken, heerlijk!

Owh ik blijf zown fan van Lush en ik kan er nooit genoeg van krijgen! Heerlijk al die producten en geurtjes.

Wat vinden jullie het lekkerst van de Lush?

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten