25 november 2013

Swatches Catrice - Thriling me Softley

Voor vandaag een Swatch van de Limited Editie van Catrice. Met allemaal bijzondere namen, en vooral mooie kleuren. 
Let's go!
Discreet: Verstandig

Een mooie creamy lakje met een fijne gouden glitters. Die glitters zijn niet te zien op de foto, maar hij is echt zo mooi!

Suspect: Verdacht


Een mooie gouden lak. Wel druk om alle nagels in het goud te lakken, maar als accent nagel vind ik het wel heel erg mooi. 
Occult: Duistere krachten


Een diep donkere paarse kleur. Geen glitters of shimmers, maar gewoon een creamy lakje. Ik vind het een super mooie kleur voor de herfst.

Allure: Aanlokken
Een rode nagellak die ik waarschijnlijk veel ga dragen. Het is wel een beetje een standaard rode lak. Nou ja standaard, een kleur die ik al veel heb in mijn stash.

Daredevil: Waaghals
Een fel rode kleur, die ik eigenlijk meer in de zomer zou dragen als in de herfst of winter. Maar wel een echte waaghals ja.

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten